neljapäev, 15. aprill 2021

Aprill - südamekuu

 

Väikesed käed õpivad tegema suuri tegusid

 "Mida varasemas eas algab esmaabitõdede tutvustamine, seda paremini muutub see osaks tulevasest maailmapildist. Koos esmaabi õpetamisega saame anda lastele aga veel midagi väga olulist - soov abistada, empaatia, aukartus elu ees. Õpetades lastele esmaabi, suudame neile märkamatult teadvusesse viia teistsuguse elamisstiili – olla empaatiline ja abivalmis. Just nimelt märkamatult, sest nii toimib see tunduvalt efektiivsemalt kui värvilised plakatid tervislikust toidust kooli seintel. Õpetades lastele väärtuspõhist esmaabi, saame anda neile kooli ja ellu kaasa kindla teadmise, et ELU on püha ning seda hoides, teeme me läbi suure muutuse inimesena, perekonnana ühiskonnana.

 Hiina vanasõna ütleb: Ma kuulan ja ma unustan. Ma näen ja ma mäletan. Ma teen ja ma oskan.

 Aprill on südamekuu ja selle raames õppisid viiendad ja seitsmendad klassid elustamist. Distantsõppe tõttu küll kaugustes aga siiski koos." Margit Pärn, inimeseõpetuse õpetaja TTGs

 







Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar